Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 ianuarie 2010

Ceaiul fara zahar...

...e ca muzica simfonica. Stii ca-ti face bine sau ca ar trebui sa-ti placa, dar n-o intelegi din prima.

Se destainuie usor, usor, pe masura ce asculti mai mult. Uram ceaiul fara zahar de cand eram mic. Saptamana asta am baut prima data, cu placere, ceai fara zahar. De fructe de padure, de musetel, de lamaie si de cirese. 3 cani pe zi.

Pentru asta am incercat sa beau o cana fara zahar cam de 2-3 ori pe an. Asa am facut si cu laptele, il uram. Cu branza, spanacul (Doamne, p-asta chiar il uram!!!), tuica si smantana.

Am auzit la multi prieteni: nu suport X sau Y. I-am intrebat de cand n-au mai mancat si-au zis, in cor, "de cand aveam 6-7 ani, ca ma puneau ai mei".

Eu zic sa nu ramanem cu nimic batut in cuie, macar nu chiar atata vreme si sa mai incercam din cand in cand ce "stim" ca uram.

La mine a facut minuni.

Un comentariu: