Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 martie 2010

"Nu-mi plac surprizele" ... HUH?!?

N-am inteles niciodata oamenii care sustin ca nu le plac surprizele. Mi se pare o stupiditate absoluta. Ce poate sa nu-ti placa la ceva neasteptat si placut? Eu asta asociez unei surprize, o intamplare neasteptata si placuta. Daca intamplarea neasteptata este neplacuta, atunci nu-i sub nici o forma o surpriza, este pur si simplu ceea ce este... o intamplare neasteptata, neplacuta.

"Nu-mi plac surprizele"...

Gandeste-te ce sentiment ai cand gasesti o hartie de 50 de Ron in buzunarul unor blugi mai vechi. Cum te simti?
Ce-a fost asta?
O surpriza!

Sau cand te trezesti dimineata convins ca trebuie sa pleci la birou si vezi ca ceasul e 6, nu 7 cat te asteptai sa fie si mai ai o ora de somn, pe care o s-o savurezi cu o pofta si-o patima surori cu pacatul. Cum te simti?
Ce-a fost asta?
O surpriza, din nou!

Mergi cu masina sau esti in club si TZOC, incepe melodia noua pe care o adori, dar habar n-ai cum se numeste si nu poti s-o asculti decat daca dai nas in nas cu ea. Cum te simti?
Surpriza!

Vine fata ta la tine si-ti spune ca tatal tau va fi bunic (te ia putin ambiguu, sa nu faci vreo nefacuta, gen sa bufnesti in plans, s-o iei la fuga, sa vomiti sau sa-i scapi Doamne fereste vreuna). E, aici depinde de cine e fata ta si de cat timp e fata ta. Daca e de doua saptamani nu mai e o surpriza, e doar o intamplare neasteptata, dar daca e fata ta de 3-4-5 ani si sunteti si casatoriti pe deasupra? Surpriza vietii tale!


"Nu-mi plac surprizele"... 'tzi-va dracu' d-aici! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu